Visos dienos

LiMA praktinė sesija: Kaip marketingo profesionalui vystyti asmeninį prekės ženklą? Su Dr. Dominyka Venciūte

Kokios asmeninio prekės ženklo vystymo naudos ir kokie lūkesčiai marketingo profesionalui?

Asmeninis prekės ženklas tampa vis svarbesniu organizacijų ir individų įvaizdžio kūrimo elementu. Šiandien socialinių medijų dėka asmeninį prekės ženklą gali vystyti kiekvienas iš mūsų, o marketingo profesionalams šis lūkestis dar didesnis.

Praktinės sesijos metu lektorė padės marketingo profesionalams susidaryti savo asmeninio prekės ženklo stiprinimo gaires.

Praktinės sesijos tikslas:
Įgysite žinių ir praktinių patarimų, kaip savo asmeninį prekės ženklą socialiniuose tinkluose turėtų vystyti marketingo profesionalai.

Praktinės sesijos metu sužinosite:

Kokios asmeninio prekės ženklo vystymo naudos ir kokie lūkesčiai marketingo profesionalui?

Kokie pagrindiniai strateginiai asmeninio prekės ženklo vystymo elementai?

Kanalai ir turinys – kaip atsirinkti ir planuoti?

RENGINIO LEKTORĖ:

Dr. Dominyka Venciūtė, viena Lietuvoje labiausiai žinomų asmeninių prekių ženklų vystymo eksperčių, ISM Vadybos ir ekonomikos dėstytoja, sertifikuota marketingo vadovė bei asmeninių prekių ženklų vystymo (angl. personal branding) ir rinkodaros konsultacijų įmonės „Persona Cognita“ įkūrėja ir konsultantė.

Renginio organizatorius: Lietuvos marketingo asociacija (LiMA) yra 16 metų veikianti ne pelno siekianti organizacija, orientuota į marketingo profesijos stiprinimą ir marketingo bendruomenės būrimą Lietuvoje. Šiuo metu LiMA vienija daugiau nei 1000 fizinių ir juridinių narių bendruomenę. Plačiau apie LiMA narystę: https://lima.lt/lt/naryste-lima.html

23
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
×
Balandis
P A T K Pn Š S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
SVARBU: LR Vyriausybės informacija dėl atšauktų/nukeltų masinių renginių ! Daugiau.